Zaufaj doświadczeniu
Projektowanie materiałów POS, koszy zasypowych, displayów i opakowań SRP nie jest dla nas czymś nowym. Posiadamy duże doświadczenie w tego typu zleceniach, dzięki czemu wiemy na co należy zwracać uwagę, aby skutecznie przykuć uwagę klientów. Zastanawiasz się nad wprowadzeniem takiego rozwiązania u siebie? Skontaktuj się z nami i zaufaj naszym pomysłom oraz doświadczeniu.
Materiały POS, display i ekspozytory
Chcesz zwrócić uwagę klientów na własny produkt i zwiększyć jego sprzedaż, a nie masz pomysłu jak to zrobić? Proponujemy Ci wykorzystanie materiałów POS (Point of Sales), które obecnie stosowane są z bardzo dobrym rezultatem. Celem tego typu reklamy jest wspieranie sprzedaży w miejscu, gdzie klient dokonuje zakupów lub w jego bliskim pobliżu. W ramach naszej oferty możemy wykonać dla Ciebie tzw. kiwaki, plakaty, kosze zasypowe, displaye, czy też ekspozytory, które idealnie realizują powyższe założenia.
Czym są kosze zasypowe?
Kosze zasypowe mają bardzo wszechstronne zastosowanie. Świetnie sprawdzają się do ekspozycji tzw. produktów impulsowych, które kupowane są przez klientów automatycznie podczas zakupów oraz towarów trudnych do ułożenia na półkach. Kosze pojawiają się także w okresie świąt, gdy w sklepach pojawiają się produkty sezonowe. Wówczas asortyment się poszerza, a na półkach nie zawsze jest wystarczająco dużo miejsca, aby wystawić nowe produkty.Kosze zasypowe mają zwrócić uwagę klientów, wzbudzić zainteresowanie danym produktem, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Kosze kojarzą się z okazją cenową, dlatego dobrze spełniają swoją rolę.
Czym są opakowania SRP?
Rozwinięciem nazwy SRP jest Shelf Ready Packaging, co oznacza, że są to zbiorcze opakowania gotowe do wystawienia na półkę. Jest to kolejne skuteczne narzędzie w walce o zainteresowanie klienta danym produktem, a dodatkowo pozwala obniżyć koszty związane z logistyką i obsługą. Według specjalistów od marketingu takie rozwiązania mogą zwiększyć sprzedaż produktu nawet o 20%. Oczywiście warunkiem jest atrakcyjny i kreatywny projekt takich opakowań, który skutecznie zwróci uwagę odbiorców. Szkoda nie wykorzystać takiej szansy!